loading...
کم حجم صلواتی
گمنام بازدید : 226 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 

من خودم رفتم دیدم درب باز است و آب و جارو كرده اند.

درب زدم ،

مادر شهید آمدند دم درب و گفتند:  آقا كــــــــــو ؟

 گفتم: كدام آقا ؟

گفت : مقام معظم رهبری كجاست ؟

گفتم : شما از كجا می دانید ؟

شروع كرد به گریه كردن ، گفت دیشب خواب بچه هایم را دیدم ، بچه ها آمدند گفتند : خوش بحالت ، فردا سید علی می خواهد بیاید خانه تان .

 اینجا كه رسید ، مقام معظم رهبری هم رسیدند به درب خانه .

بعد مادر شهید گفت من خواب دیدم كه امام هم تشریف آوردند و گفتند فردا سید علی آقا می خواهند بیایند، ما هم تبریك می گوییم .

و یك مطلبی هم امام فرمودند و پیغام دادند كه من به شما بگویم .

    مقام معظم رهبری فرمودند چه پیغامی !؟

  مادر شهید گفتند : امام فرمودند سلام ما را به سید علی آقا برسانید و به ایشان

 بگویید اینقدر از خدا طلب مرگ نكن ! فرج نزدیك است انشاءالله .

      آقا خیلی گریه كرد  . . .

حجت الاسلام دانشمند :

مظلوم است آقا . یك كاری نكنیم كه اگر گره ای نمی توانیم باز كنیم ، لااقل گره بر گره نیاندازیم .این واقعاً ظلم است ، خدا نمی بخشد .
در این دنیا مركز شیعه فقط ایران است .

افغانستان ، پاكستان ، مصر ، عربستان و عراق را ببینید .

ایران مركز شیعه است ، دل امام زمان ( عج ) به شما بسته شده و  امید امام به شماست .

خدایا از عمر ما كم كن و به عمر مولایمان بیافزا.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    قالب سایت چطور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 83
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 1,618
  • بازدید سال : 11,193
  • بازدید کلی : 386,581